Su ostukorv on hetkel tühi!
Meie eesmärk: professionaalsed ja sinu ettevõtte vajadustele kohandatud teenused
Aitame muuta sinu töökeskkonna nõuetele vastavaks ja tagada töötajatele tööheaolu
Töökeskkonna riskianalüüs, ergonoomika analüüs, ohutusjuhendite koostamine, töötajate koolitamine, töökeskkonna audit, töökeskkonnaspetsialisti tee– kohandatud lahendused teie ettevõtte turvalisuse ja tõhususe tagamiseks.
Meie eksperdid aitavad sul luua turvalist ja produktiivset töökeskkonda
Kui sul pole aega süveneda riskianalüüsi teooriasse ja seadusandluse nõuetesse, usalda meile:
Töökeskkonna riskianalüüsi koostamine
Meie spetsialistid koostavad professionaalse ja põhjaliku töökeskkonna riskianalüüsi ja tegevuskava, tagades vastavuse kõigile kehtivatele nõuetele.
Riskianalüüsi eesmärk on tuvastada kõik töökeskkonna ohud ja neid hinnata. Selle käigus selgitatakse välja ohutegurid, vajadusel mõõdetakse nende parameetrid ning hinnatakse riske töötajate tervisele ja ohutusele. Pärast riskide hindamist koostatakse tegevuskava tuvastatud riskide kõrvaldamiseks. Töökeskkonna riskianalüüs tuleb esitada Tööinspektsioonile digitaalselt, kas kasutades Tööinspektsiooni iseteenindust või laadides selle üles, kui riskianalüüsi koostas teenusepakkuja. Töötajad peavad olema riskianalüüsi sisuga kursis, et mõista töökeskkonnas esinevaid ohte ja terviseriske. Tutvu nõuetega SIIN või küsi hinda. Tutvu nõuetega SIIN või Küsi hinda.
Kui sa ei ole kindel, mida peaksid mõõtma ja kellelt tellima, küsi nõu meie riskianalüütikult ja vajadusel telli:
Töökeskkonna parameetrite mõõtmised
Meie spetsialistid hindavad mõõtmiste vajadust ja korraldavad vajalikud mõõtmised.
Töökeskkonna parameetrite mõõtmine on vajalik töökeskkonna ohutuse ja terviseriskide hindamiseks.
Ohutus ja tervis: Õhu temperatuuri, niiskuse, valgustuse, müra ja õhukvaliteedi mõõtmine hindab töötajate ohutust ja tervist.
Riskianalüüs: Mõõtmised tuvastavad ohud ja riskid, näiteks liigne müra võib ületada lubatud piire ja põhjustada kuulmiskahjustusi. Need mõõtmised on olulised riskianalüüsi koostamisel, et kindlaks teha, millised parameetrid vajavad tähelepanu ja korrigeerimist.
Seadusandlus: Mitmete töökeskkonna parameetrite mõõtmine on seadusega nõutud.
Parandused ja ennetamine: Näiteks aitavad mõõtmised ennetada probleeme enne, kui need muutuvad tõsisteks ohtudeks. Samuti aitavad mõõtmised jälgida valitud ennetusmeetmete efektiivsust. KÜSI HINDA!
Ohutusjuhendi koostamine võib olla keeruline ja mahukas. Meie spetsialistid saavad koostada vajalikud juhendid või aidata LMS-süsteemi arendamisel.
Ohutusjuhendite koostamine
Meie ohutusjuhendite koostamise teenus tagab töötajate ohutuse ja kaitseb tööandjat tööõnnetuse korral.
Hästi koostatud ohutusjuhend tagab töötajate turvalisuse ning muudab õigusaktid ja ettevõtte nõuded töötajatele arusaadavaks ja kiirendab töötaja sisseelamise protsessi.
Riskianalüüs ja kogemused: Ohutusjuhendi koostamisel võetakse arvesse riskianalüüsi, töötajate kogemusi ning varasemaid ohuolukordi, tööõnnetusi ja kutsehaigestumisi.
Lühike ja sisukas: Hea ohutusjuhend on lühike, sisukas ja visuaalne. See peaks olema lihtne lugeda ja meelde jätta ning loodud koostöös ettevõtte töötajatega.
Töövahendi ohutusjuhend: Ohutusjuhend peaks hõlmama ettevõttes tehtavaid töid ja kasutatavaid töövahendeid. Töövahendi ohutusjuhendi koostamisel tuleb arvestada töövahendi valmistaja kasutusjuhendis olevaid nõudeid.
Juhendamise kordamine: Ohutusjuhendi täiendamisel tuleb töötajale läbi viia juhendamise kordamine. Töötajatele peaksid ohutusjuhendid olema kergesti kättesaadavad.
Kui soovite vähendada kutsehaiguste riski oma ettevõttes ja suurendada töötajate efektiivsust, on abiks meie ergonoomiateenused:
Ergonoomika analüüs ja tarvikud
Meie spetsialistid viivad läbi ergonoomika analüüse ja aitavad kujundada ohutu, tervisliku ning produktiivse töökeskkonna, mis toetab nii töötajaid kui ka ettevõtte eesmärke.
Ergonoomika analüüs on töökeskkonna hindamisel kriitilise tähtsusega, keskendudes töövahendite, -keskkonna ja -protsesside vastavusele inimvajadustega. Selle peamine eesmärk on tagada tervislikud ja turvalised töötingimused ning tõsta töötajate heaolu ja produktiivsust. Ergonoomika analüüsi olulisus seisneb järgnevas:Töötajate tervis ja mugavus: Ergonoomika aitab leevendada füüsilist koormust, ennetada vigastusi ja vähendada tööstressi. Nõuetekohane töövahendite paigutus, ergonoomilised mööbliesemed ja sobiv valgustus aitavad hoida töötajate tervist ja mugavust.Produktiivsus ja efektiivsus: Ergonoomiliselt kujundatud töökeskkond suurendab töötajate produktiivsust. See toob kaasa vähem vigu, parema keskendumisvõime ja ülesannete kiirema täitmise.Riskide maandamine: Ergonoomiline analüüs aitab tuvastada riskifaktoreid, nagu korduvad liigutused, ebamugavad tööasendid ja liigne koormus. Riskide maandamine vähendab tööõnnetuste ja kutsehaiguste esinemist.Seadusandlus ja regulatsioonid: Mitmed riigid nõuavad tööandjatelt ergonoomilisi meetmeid. Analüüs aitab tagada kooskõla seaduste ja standarditega.Töötajate osalus: Ergonoomiline analüüs kaasab töötajaid, andes neile võimaluse tagasisideks ja osalemiseks töökeskkonna parenduste elluviimisel. ESITA PÄRING!
Töökeskkonna spetsialistide ja -volinike supervisioon ja mentorlus
Meie spetsialistid osutavad supervisiooni ja mentorluse teenust.
Kas soovid arendada oma professionaalseid oskusi ja teadmisi, saada tööalast tuge ning edendada oma karjääri? Meie supervisiooni ja mentorluse programm pakub sulle kõike seda ja palju enamat!
Miks liituda?
- Professionaalne areng: Programm aitab sul arendada oma oskusi ja teadmisi, pakkudes võimalust arutada keerulisi juhtumeid ja saada väärtuslikku tagasisidet oma töö kohta.
- Tööalane toetus: Regulaarne supervisioon ja/või mentorlus pakub sulle tuge ja juhendamist, aidates toime tulla tööalaste väljakutsetega ja vähendada stressi.
- Karjääri edendamine ja areng: Saavuta oma karjäärieesmärgid meie programmi abil, mis pakub suuniseid ja nõuandeid, kuidas liikuda edasi oma karjääriredelil. Lisaks toetab programm sinu isiklikku arengut, aidates arendada enesekindlust, juhtimisoskusi ja probleemide lahendamise võimekust.
- Isiklik heaolu ning motivatsiooni ja rahulolu tõstmine: Programm toetab sinu vaimset tervist, pakkudes turvalist keskkonda, kus arutada tööga seotud muresid ja leida lahendusi. Supervisioon suurendab motivatsiooni ja töörahulolu, kuna tunned, et sinu arengusse ja heaolusse panustatakse.
- Töö kvaliteedi parandamine: Supervisioon aitab parandada sinu töö kvaliteeti, pakkudes võimalust reflekteerida oma tööpraktikate üle ja leida uusi lähenemisviise.
Ära jäta kasutamata võimalust liituda meie supervisiooni ja mentorluse programmiga ning astuda samm edasi oma professionaalses ja isiklikus arengus!
tutvu ka võimalusega: Pädevuskoolitus töökeskkonnaspetsialistile 136 ak.t
Liitu juba täna ja avasta, kuidas meie programm saab sind toetada ja inspireerida!
Tööandja saab supervisiooni ja mentorluse pakkumisest töökeskkonnaspetsialistidele ja volinikele mitmeid olulisi eeliseid: loe siin
Oled saanud tööinspektsioonilt teate järelevalvemenetluse alustamisest, kuid pole kindel, kas kõik nõuded on täidetud. Sellisel juhul on abiks:
Nõustamine ja Töökeskkonna juhtimine
Meie eksperdid nõustavad ja pakuvad mitmekesiseid teenuseid, mis vastavad erinevate organisatsioonide vajadustele. Kohandame oma teenused vastavalt sinu ettevõtte suurusele ja eesmärkidele.
Töökeskkonna audit
Meie eksperdid hindavad töötervishoidu ja tööohutust, tuvastavad riskid ning soovitavad parandusmeetmeid.
Töökeskkonna sisekontroll on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa, millesse kaasatakse töötajad ning mis põhineb töökeskkonna riskianalüüsi tulemustel. Sisekontrolli protsessis kavandatakse, kontrollitakse ja monitooritakse töötervishoiu ning tööohutuse seisundit, tagades vastavuse seaduslikele nõuetele. See hõlmab erinevaid tegevusi nagu ametijuhendite koostamine, töötajate juhendamine, riskianalüüsi täiendamine, tegevuskava järgimine, ohuolukordade raporteerimine ja seadmete nõuetekohane hooldus. Tööandja peab tagama, et kõik toimib korrektselt ning vajaduse korral kohandama meetmed vastavalt muutunud olukorrale.
Sisekontrolli süsteemi loomisel on tähtis kindlaks määrata eesmärgid ja vastutajad, et tagada tervislik ja turvaline töökeskkond.
Kui sul pole aega põhjalikult tutvuda töötervishoiu ja tööohutuse seadusandlusega (umbes 30 õigusakti) ning soovid isikut, kes esindaks su ettevõtet tööinspektsiooniga suhtlemisel:
Töökeskkonna spetsialisti teenus
Meie töökeskkonnaspetsialisti teenus vabastab sind lisakohustustest, et saaksid keskenduda ettevõtte juhtimisele.
Pädevus: Töökeskkonnaspetsialistil on vaja töökeskkonnaalaseid teadmisi ja oskusi. On oluline, et ta tunneb töökeskkonda reguleerivaid seadusi, määrusi ja standardeid ning on ajakohane tööohutuse valdkonna viimaste arengutega.
Ettevõtte suurus: Igas ettevõttes, sõltumata suurusest, peab olema töökeskkonnaspetsialist. Suurettevõttes töötab sageli üks või mitu põhikohaga töökeskkonnaspetsialisti, väikeettevõttes piisab, kui töökeskkonnaspetsialisti ülesanded on määratud ühele töötajatest teiste tööülesannete kõrval. Töökeskkonnaspetsialisti rolli võib täita ka tööandja ise või kasutada ettevõttevälist teenuseosutajat.
Ülesanded: Töökeskkonnaspetsialisti ülesandeks on korraldada ohutud töötingimused vastavalt õigusaktides kehtestatud nõuetele. See hõlmab riskianalüüsi läbiviimist, igapäevast töötingimuste jälgimist ja tegevuskava koostamist ohtude kõrvaldamiseks või nende mõju vähendamiseks.
Pead tähtsaks töötajate teadlikkust töökeskkonna ohuteguritest ja ergonoomikast või soovid hoopis arendada oma töökeskkonnaspetsialisti või koolitada volinikke ja nõukogu liikmeid?
Töötervishoiu- ja tööohutusalased koolitused
Meie koolitajad pakuvad nii grupikoolitusi kui ka individuaalseid ja ettevõttesiseseid koolitus töökeskkonnaspetsialistile, töökeskkonna volinikule, – nõukoguliikmetele, esmaabiandjale, juhile ja töötajatele.
Töökeskkonnaspetsialisti koolitus ei ole kohustuslik. Samas, oluline tagada töökeskkonnaspetsialistile vajalikud teadmised ja oskused, mis võimaldavad tal täita töötervishoiu ja tööohutuse seadusega kehtestatud kohustusi. Korraldame töökeskkonnaspetsialisti väljaõppe lähtudes sinu vajadusest ja tegutsemisvaldkonna eripärast kestvusega alates 5 ak.t kuni 120 ak.t.
Koolitus töökeskkonnavolinikule ja töökeskkonnanõukogu liikmetele on kohustuslik, et tagada nende pädevus töötervishoiu ja tööohutuse valdkonnas. Koolitus tuleb läbida kahe kuu jooksul pärast ametisse asumist. Koolitusprogramm kestab 24 akadeemilist tundi, hõlmates teemasid nagu töökeskkonna ohutegurid, riskianalüüs, esmaabi korraldus ja töötervishoiu riiklik järelevalve.
Esmaabiandja koolitus on samuti kohustuslik ja kestab 16 akadeemilist tundi. Koolitus hõlmab teemasid nagu õnnetusolukorra hindamine, esmaabi olemus ja üldpõhimõtted ning edasise tervisekahju ennetamine.
Töökaitse OÜ koolituskeskuse koolituse ja täienduskoolituse korraldamine toimub vastavalt täiskasvanute koolituse seaduse nõuetele ning arvestades töökeskkonna eripära ja ettevõtte vajadusi – TUTVU MEIE KOOLITUSKALENDRIGA.
Liitu meiega ja paranda oma töökeskkonda!
Liitu meiega juba täna ja avasta, kuidas meie teenused aitavad sul turvalisust tõsta ning ettevõtte seadusandlusega vastavusse viia.