Meie eesmärk: professionaalsed ja sinu ettevõtte vajadustele kohandatud teenused

Aitame muuta sinu töökeskkonna nõuetele vastavaks ja tagada töötajatele tööheaolu

Töökeskkonna riskianalüüs, ergonoomika analüüs, ohutusjuhendite koostamine, töötajate koolitamine, töökeskkonna audit, töökeskkonnaspetsialisti tee– kohandatud lahendused teie ettevõtte turvalisuse ja tõhususe tagamiseks.

Meie eksperdid aitavad sul luua turvalist ja produktiivset töökeskkonda

Kui sul pole aega süveneda riskianalüüsi teooriasse ja seadusandluse nõuetesse

Töökeskkonna riskianalüüsi

Meie spetsialistid valmistavad ette töökeskkonna riskianalüüsi ja tegevuskava, mis on professionaalne ja põhjalik, tagades vastavuse kõigile kehtivatele nõuetele.

Töökeskkonna riskianalüüsi eesmärk on tuvastada kõik töökeskkonna ohud ja neid hinnata. Selle käigus selgitatakse välja töökeskkonna ohutegurid, mõõdetakse vajadusel nende parameetrid ning hinnatakse riske töötaja tervisele ja ohutusele. Pärast riskide hindamist koostatakse tegevuskava tuvastatud riskide kõrvaldamiseks.
Töökeskkonna riskianalüüs tuleb esitada Tööinspektsioonile digitaalselt, kasutades Tööinspektsiooni iseteenindust või laadides selle sinna üles, kui riskianalüüsi on koostanud teenusepakkuja. Töötaja peab tutvuma riskianalüüsi sisuga, et olla teadlik ohtudest ja terviseriskidest töökeskkonnas. Tutvu nõuetega SIIN või Küsi hinda.

Kui sa ei ole kindel, mida peaksid mõõtma ja kellelt tellima

Töökeskkonna mõõtmised

Meie spetsialistid hindavad mõõtmiste vajadust ja korraldavad vajalikud mõõtmised.

Töökeskkonna parameetrite mõõtmine on vajalik töökeskkonna ohutuse ja terviseriskide hindamiseks.

Ohutus ja tervis: Õhu temperatuuri, niiskuse, valgustuse, müra ja õhukvaliteedi mõõtmine hindab töötajate ohutust ja tervist.

Riskianalüüs: Mõõtmised tuvastavad ohud ja riskid, näiteks liigne müra võib ületada lubatud piire ja põhjustada kuulmiskahjustusi. Need mõõtmised on olulised riskianalüüsi koostamisel, et kindlaks teha, millised parameetrid vajavad tähelepanu ja korrigeerimist.

Seadusandlus: Mitmete töökeskkonna parameetrite mõõtmine on seadusega nõutud.

Parandused ja ennetamine: Näiteks aitavad mõõtmised ennetada probleeme enne, kui need muutuvad tõsisteks ohtudeks. Samuti aitavad mõõtmised jälgida valitud ennetusmeetmete efektiivsust. KÜSI HINDA!

Ohutusjuhendi koostamine liiga keeruline ja mahukas

Ohutusjuhendite koostamine

Meie ohutusjuhendite koostamise teenus tagab töötajate ohutuse ja kaitseb tööandjat tööõnnetuse korral.

Hästi koostatud ohutusjuhend tagab töötajate turvalisuse ning muudab õigusaktid ja ettevõtte nõuded töötajatele arusaadavaks ja kiirendab töötaja sisseelamise protsessi.

Riskianalüüs ja kogemused: Ohutusjuhendi koostamisel võetakse arvesse riskianalüüsi, töötajate kogemusi ning varasemaid ohuolukordi, tööõnnetusi ja kutsehaigestumisi.

Lühike ja sisukas: Hea ohutusjuhend on lühike, sisukas ja visuaalne. See peaks olema lihtne lugeda ja meelde jätta ning loodud koostöös ettevõtte töötajatega.

Töövahendi ohutusjuhend: Ohutusjuhend peaks hõlmama ettevõttes tehtavaid töid ja kasutatavaid töövahendeid. Töövahendi ohutusjuhendi koostamisel tuleb arvestada töövahendi valmistaja kasutusjuhendis olevaid nõudeid.

Juhendamise kordamine: Ohutusjuhendi täiendamisel tuleb töötajale läbi viia juhendamise kordamine. Töötajatele peaksid ohutusjuhendid olema kergesti kättesaadavad.

SAADA PÄRING!

Soovid vähendada kutsehaiguste esinemisriski oma ettevõttes ja suurendada töötajate efektiivsust

Ergonoomika analüüs ja tarvikud

Meie spetsialistid viivad läbi ergonoomika analüüse ja aitavad kujundada ohutu, tervisliku ning produktiivse töökeskkonna, mis toetab nii töötajaid kui ka ettevõtte eesmärke.

Ergonoomika analüüs on töökeskkonna hindamisel kriitilise tähtsusega, keskendudes töövahendite, -keskkonna ja -protsesside vastavusele inimvajadustega. Selle peamine eesmärk on tagada tervislikud ja turvalised töötingimused ning tõsta töötajate heaolu ja produktiivsust. Ergonoomika analüüsi olulisus seisneb järgnevas:Töötajate tervis ja mugavus: Ergonoomika aitab leevendada füüsilist koormust, ennetada vigastusi ja vähendada tööstressi. Nõuetekohane töövahendite paigutus, ergonoomilised mööbliesemed ja sobiv valgustus aitavad hoida töötajate tervist ja mugavust.Produktiivsus ja efektiivsus: Ergonoomiliselt kujundatud töökeskkond suurendab töötajate produktiivsust. See toob kaasa vähem vigu, parema keskendumisvõime ja ülesannete kiirema täitmise.Riskide maandamine: Ergonoomiline analüüs aitab tuvastada riskifaktoreid, nagu korduvad liigutused, ebamugavad tööasendid ja liigne koormus. Riskide maandamine vähendab tööõnnetuste ja kutsehaiguste esinemist.Seadusandlus ja regulatsioonid: Mitmed riigid nõuavad tööandjatelt ergonoomilisi meetmeid. Analüüs aitab tagada kooskõla seaduste ja standarditega.Töötajate osalus: Ergonoomiline analüüs kaasab töötajaid, andes neile võimaluse tagasisideks ja osalemiseks töökeskkonna parenduste elluviimisel. ESITA PÄRING!

Oled saanud tööinspektsioonilt teate järelevalvemenetluse alustamisest, kuid pole kindel, kas kõik nõuded on täidetud

Nõustamine ja Töökeskkonna juhtimine

Meie eksperdid nõustavad ja pakuvad mitmekesiseid teenuseid, mis vastavad erinevate organisatsioonide vajadustele. Kohandame oma teenused vastavalt sinu ettevõtte suurusele ja eesmärkidele.

KÜSI HINDA!

Töökeskkonna audit

Meie eksperdid hindavad töötervishoidu ja tööohutust, tuvastavad riskid ning soovitavad parandusmeetmeid.

Töökeskkonna sisekontroll on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa, millesse kaasatakse töötajad ning mis põhineb töökeskkonna riskianalüüsi tulemustel. Sisekontrolli protsessis kavandatakse, kontrollitakse ja monitooritakse töötervishoiu ning tööohutuse seisundit, tagades vastavuse seaduslikele nõuetele. See hõlmab erinevaid tegevusi nagu ametijuhendite koostamine, töötajate juhendamine, riskianalüüsi täiendamine, tegevuskava järgimine, ohuolukordade raporteerimine ja seadmete nõuetekohane hooldus. Tööandja peab tagama, et kõik toimib korrektselt ning vajaduse korral kohandama meetmed vastavalt muutunud olukorrale.

Sisekontrolli süsteemi loomisel on tähtis kindlaks määrata eesmärgid ja vastutajad, et tagada tervislik ja turvaline töökeskkond.

KÜSI HINDA!

Kui sul pole aega põhjalikult tutvuda töötervishoiu ja tööohutuse seadusandlusega (umbes 30 õigusakti) ning soovid isikut, kes esindaks su ettevõtet tööinspektsiooniga suhtlemisel

Töökeskkonna spetsialisti teenus

Meie töökeskkonnaspetsialisti teenus vabastab sind lisakohustustest, et saaksid keskenduda ettevõtte juhtimisele.

Pädevus: Töökeskkonnaspetsialistil on vaja töökeskkonnaalaseid teadmisi ja oskusi. On oluline, et ta tunneb töökeskkonda reguleerivaid seadusi, määrusi ja standardeid ning on ajakohane tööohutuse valdkonna viimaste arengutega.
Ettevõtte suurus: Igas ettevõttes, sõltumata suurusest, peab olema töökeskkonnaspetsialist. Suurettevõttes töötab sageli üks või mitu põhikohaga töökeskkonnaspetsialisti, väikeettevõttes piisab, kui töökeskkonnaspetsialisti ülesanded on määratud ühele töötajatest teiste tööülesannete kõrval. Töökeskkonnaspetsialisti rolli võib täita ka tööandja ise või kasutada ettevõttevälist teenuseosutajat.
Ülesanded: Töökeskkonnaspetsialisti ülesandeks on korraldada ohutud töötingimused vastavalt õigusaktides kehtestatud nõuetele. See hõlmab riskianalüüsi läbiviimist, igapäevast töötingimuste jälgimist ja tegevuskava koostamist ohtude kõrvaldamiseks või nende mõju vähendamiseks.

Pead tähtsaks töötajate teadlikkust töökeskkonna ohuteguritest ja ergonoomikast või soovid hoopis arendada oma töökeskkonnaspetsialisti või koolitada volinikke ja nõukogu liikmeid?

Töötervishoiu- ja tööohutusalased koolitused

Meie koolitajad pakuvad nii grupikoolitusi kui ka individuaalseid ja ettevõttesiseseid koolitus töökeskkonnaspetsialistile, töökeskkonna volinikule, – nõukoguliikmetele, esmaabiandjale, juhile ja töötajatele.

Töökeskkonnaspetsialisti koolitus ei ole kohustuslik. Samas, oluline tagada töökeskkonnaspetsialistile vajalikud teadmised ja oskused, mis võimaldavad tal täita töötervishoiu ja tööohutuse seadusega kehtestatud kohustusi. Korraldame töökeskkonnaspetsialisti väljaõppe lähtudes sinu vajadusest ja tegutsemisvaldkonna eripärast kestvusega alates 5 ak.t kuni 120 ak.t.

Koolitus töökeskkonnavolinikule ja töökeskkonnanõukogu liikmetele on kohustuslik, et tagada nende pädevus töötervishoiu ja tööohutuse valdkonnas. Koolitus tuleb läbida kahe kuu jooksul pärast ametisse asumist. Koolitusprogramm kestab 24 akadeemilist tundi, hõlmates teemasid nagu töökeskkonna ohutegurid, riskianalüüs, esmaabi korraldus ja töötervishoiu riiklik järelevalve.

Esmaabiandja koolitus on samuti kohustuslik ja kestab 16 akadeemilist tundi. Koolitus hõlmab teemasid nagu õnnetusolukorra hindamine, esmaabi olemus ja üldpõhimõtted ning edasise tervisekahju ennetamine.

Töökaitse OÜ koolituskeskuse koolituse ja täienduskoolituse korraldamine toimub vastavalt täiskasvanute koolituse seaduse nõuetele ning arvestades töökeskkonna eripära ja ettevõtte vajadusiTUTVU MEIE KOOLITUSKALENDRIGA.

Liitu meiega ja paranda oma töökeskkonda!

Liitu meiega juba täna ja avasta, kuidas meie teenused aitavad sul turvalisust tõsta ning ettevõtte seadusandlusega vastavusse viia.